Torsdagen den 26.e november

Just nu är allt bara tråkigt, jag som nog är en av sveriges mest rastlösa personer sitter bara hemma helatiden och väntar på att något ska hända.
Jag har mina innebandy-träningar och matcher sen är det skolan men det händet ju INGENTING!
Seriöst nu måste det hända något snart! Vad som helst.
Det enda jag vet just nu är att i helgen blir det att kika på innebandy och fotboll, sen blir det Göteborg på söndag och äta julbort med släckten, Kul!
Förövrigt så HATAR jag allt som har med jul att göra.
Possetivt med Jul:
* Träffa hela släckten
* värmeljus
Negativt med Jul:
* Alla MÅSTE vara glada
* Faskt glädje
* Ångest
* Stress
* Dåligt med pengar
* Julklappar
* .... osv

Ni fattar vad jag merar. Vad är det som är kul med det! INGENTING!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, jag ska köpa massor av värmeljus, kramar till DIG

2009-11-27 @ 07:57:04
Postat av: Pompz

Håller med om att julen inte alls är kul. Bara massa äcklig mat, umgås med släkt man i princip aldrig träffar annars och en massa åkande fram o tillbaka >.<

2009-11-27 @ 08:03:05
URL: http://borgiinger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0