Ögongodis på jobbet

Hejsan nu har jag nyss kommit hem från jobbet och ville bara säga att det är jätte kul att jobba när man har 15 brandmän som kommer och käkar. Så jaa det finns lite och spana på under tiden man är på jobbet.
Tyvärr ska dom åka hem nu på fredag så hinner inte se dom något mera, FAST dom kommer ju tillbaka i november igen! då kan jag spana igen. Det roliga med att dom har sista kvällen ihop inärr va ju att dom fick i sig lite alkoholhaltigadrycker och som alla vet så bli folk roligare då. Trevligt trevligt.

Nej nu ska jag lägga min och plugga mat termer tills imorgon
veloutésås, brässera, crudités, pilaffris .... Lär er dom !!

LOVE Jonna

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha nä men jonna.. VEM var snygg? :P missa jag nåt eller ?? :D

2009-10-01 @ 23:17:41
URL: http://hannahkarppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0