Bra bloggare !

Hejsan

Jag ska nog ta och börja blogga lite igen, skönt att skriv av sig om allt och ingenting. Kul att läsa för andra.. NEJ men ingen behöver läsa, bara skönt att få skriva lite.

Jag fick en chock i Måndags när jag skulle till skolan, Gick upp som vanligt och duschade och fixade allt till skolan sen började jag gå.
När jag går ut så vet jag inte vad som händer men jag går där i min egna lilla värld och tänker eller något, helt borta är jag. Tydligen så går jag rakt ut i vägen utan att ens kolla mig för, och nästa sekund så tvärsatannar en bil 50 cm från mig. Det riktigt läskiga va att jag fattade inte vad som hände fören kanske 10 minuter senare i skolan. LÄSKIGT !

Idag så började allt flyta på som vanligt igen, var i köket och denna vecka arbetar jag på köttspisen. Ganska soft dag efter som jag gjorde allt igår så det va bara smaka av såsen, steka biffarna och fixa potatisen.
Kl 14.00 vad det time for vattengympa med idrott och hälsa B, och när vi är i köket så är det ofta ingen större hit för dom andra tjejerna som har den kursen att gå, så det blev jag och alla killar på passet, när instruktören till och med är kille så känner man sig ganska ensam på tjej fronten, fast det var kul. Efter passet satte vi oss i bubbelpolen och en stund i ångbastun, skönt skönt !

Under kvällen så jag har fikat med mina tjejer Jenny, Hanna, Lollo och Annelie på Gusto och sedan gick vi vidare hem till Jenny för att kolla på datling in the dark och dricka te. MYS PYS !



På tal om annat så kan jag fortfarande inte bestämma mig för vad jag gillar, blond eller brun ? Ljusa slingor till sommaren kanske eller något annat kul. SUCK jag kommer säker gå tillbaka till det blonda igen tråkig som jag är, haha.


Love Jonna








Kommentarer
Postat av: Pompz

Inget fel med blondt :)

2010-03-17 @ 15:26:47
URL: http://borginger.blogspot.com
Postat av: jonna

Haha nääe kanske inte det :D

2010-03-17 @ 17:02:23
URL: http://jonnawaldau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0