Time for me to be the judge

Hejsan
Snart ska jag ner till hallen och döma lite småbarn i innebandyn igen. Jag är helt slut i kroppen efter en helg med för lite sömn. Sen ska man spendera 4 timmar in hallen med knatteligan och bara massa gapiga barn, fast jag tycker om barn och innebandy så hoppas på att det kommer bli bra.

Helgen har annars varigt bra, fredagen spenderades med 13 underbara brudar på ett sexparty hemma hos mig. Efter det drog vi ut i linköping, först på en förfest hos en kompis från herrlaget sedan vidare till Pitch balck TRÅÅÅK det va kanske mellan 5 och 15 på dansgolvet och inget darg alls så det tog inte så lång tid för oss att åka hem.

Lördagen så var vi hos annelie med lite klasskompisar och några mera, vi satt och pratade. dom drack lite och sen byggde vi torn med några träklossar, lättroade??  Ooja!
Vid halv 1 kom annelie och gustav på att vi skulle åka till donken med annelies cab! Jag är galen som ställer upp på det, men men vi åkte iallafall. KALLT!  Nu var iallfall årets första cab körning gjord.

Love Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0