SÄLEN... och livet här

Hejsan svejsan :)

Måste bara säga atta det är underbart att säsongsarbete upp i sälen! Jag trivs så jävla bra med mitt jobb och alla mina vänner!
Det här är ett liv alla måste testa på! här lever man i sin lilla bubbla, som både kan vara possetivt och neggativt. Just nu så känner jag att jag har hamnat i en liten svacka men det är nog bara det att det händer så mycket helatiden man sitter inprincip aldrig stilla, utan man jobbar eller så är man ute i backen eller har för sig någit annat kul som att surfa i badhuset eller träna lite på gymmet!

På tal om gymmet så ska jag och Malin börja våra hårdträningsveckor mot sommaren 2011 nu. Så från och med nu blir det gymmet minst 5 dagar i veckan och sen ska vi försöka äta lite bättre än vad vi gör just nu med. Jag tror att det här är vad jag behöver just nu, ett mål till sommaren.

Jag tror lite att min dipp just nu beror lite på att jag har dåligt med utmaningar med, jag måste få tävla och visa lite vinnarskalle och VINNA någonting nu snart! Det betyder inte att jag ska vinna över någon annan utan att jag ska bevisa vissa saker för mig själv! Blir så himla uttråkad och rastlös annars.

Nej men nu blir det nog snart dax för en film med Malin sen sova lite till imorgon när gymmet ropar på oss!!! :) Jag kan inte ens sova i mitt eget rum vissa nätter för att killen som bor brevid mig tar hem en brud helatiden och har riktigt jobbigt skrattsex hur länge som helst, och båda har sånt jobbigt skratt som skär igenom allt annat.... SUCK! sen på morgonen är både jätte pigga och glada och för massa oljud på morgonen, och jag som inte riktigt är någon morgon människa blir då lite lite smått arg och förbannad och då efter typ 5 dagar i rad så blir jag anti den personen bara för att jag inte ska få ett minde utbrott, även om jag känner mig jätte elak så är det så...

Ja ja nu är jag trött så jag ska nog gå in och störa Malinsnuffan och Novapöjken lite nu.



Puss och kram Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar dig, men det kanske finns en lucka för dig att komma hem innan sommaren börjar? Jipppi ;-)

2011-03-18 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0